مقالات

مدیریت انتظارات شما

یکی از پیمانکاران مورد علاقه کوین عنوان “مورد علاقه” را به دست آورد زیرا او بزرگترین بدبین در اطراف است. مشکل خوش بین بودن در پروژه ساخت و ساز این است که دائماً ناامید هستید. مواد به موقع نمایش داده نمی شوند یا تکمیل فرعی بیشتر از آنچه فکر می کردید طول می کشد. شما نام ببرید، احتمالا این اتفاق خواهد افتاد. یک پروژه خانه سفارشی سفری با زندگی خاص خود است. شما می توانید آن را دنبال کرده و راهنمایی کنید، اما می توانید به شدت تنها بخش نسبتا کوچکی از آن را کنترل کنید. بهترین رویکرد این است که به خوبی آماده باشید، استراحت کنید و از سواری لذت ببرید.

برنامه ریزی یک جدول زمانی – یک خانه سفارشی برای همیشه است (پس چه عجله ای دارید؟)

ما لیستی از تمام اقدامات و افراد درگیر در فرآیند خانه سفارشی را به شما نشان می دهیم. بازه‌های زمانی واقعی برای این فرآیند می‌تواند بر اساس اندازه و محدوده پروژه و همچنین شهر یا شهری که در آن می‌سازید متفاوت باشد.

برای اینکه فرآیند برنامه ریزی تا جایی که ممکن است به آرامی پیش برود، زودتر با چند معمار و پیمانکار صحبت کنید تا متوجه شوید که معمولاً همه چیز در منطقه شما چقدر طول می کشد. هر مرحله و بازه زمانی مورد انتظار را یادداشت کنید. حالا آن کاغذ را تا کنید و در فایل خود بچسبانید. این مقاله راهنمایی برای شماست که اکنون و بارها فقط به عنوان مرجع به آن مراجعه کنید. می توانید کاملاً انتظار داشته باشید که برخی از کارها بیشتر از آنچه که تخمین زده اید طول بکشد.

یک خانه ساخته شده است تا چندین دهه عمر کند. شما نمی خواهید یک فرآیند پیچیده، مانند طراحی یا ساخت و ساز را تا جایی که گوشه ها بریده می شوند، عجله کنید. یک ماه بیشتر ممکن است باعث ناراحتی شود و حتی ممکن است هزینه کمی داشته باشد، اما در نهایت خانه بهتری خواهید داشت و پس از یک سال یا یک سال زندگی در خانه، این تاخیر را فراموش خواهید کرد. دو همانطور که گفته شد، شما قطعا باید بر برنامه و بازه های زمانی نظارت داشته باشید. توجه ویژه ای به مهلت های مربوط به بخش ساختمان و وام دهنده خود داشته باشید. اما از بهترین قضاوت خود استفاده کنید و فقط در مواقع ضروری فشار وارد کنید. پروژه شما یک محیط کاری پر از استرس فراوان است. واکنش بیش از حد و فشار مداوم بر کارگران می تواند باعث شود که آنها کمتر به پیشرفت پروژه شما کمک کنند.

انتخاب‌های سخت – چه چیزی می‌توانید (و نمی‌توانید) بپردازید

اکثر پروژه‌های خانگی سفارشی بیش از بودجه اولیه خود هستند – برخی بیشتر از دیگران. شما واقعاً راهی ندارید که بدانید پروژه شما چقدر هزینه دارد تا زمانی که واقعاً به پایان برسد. تا آن زمان، شما باید دائماً برای تنظیم هزینه های بودجه خود انتخاب کنید. هنگام گرفتن این تصمیمات یک نفس بکشید. به این فکر کنید که آیا آن شیر آب طلاکاری شده واقعاً تفاوت مهمی در سبک زندگی شما ایجاد می کند. یک یا دو شب روی آن بخوابید. راه های خلاقانه ای پیدا کنید تا خانه را به چیزی تبدیل کنید که از آن لذت ببرید و در عین حال پول کمتری خرج کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *